May 1, 2015

Euromedic România își schimbă numele în Affidea

Euromedic România își schimbă numele în Affidea, aliniindu-se procesului de rebranding de la nivelul Grupului Affidea din care face parte. Affidea este cel mai mare operator european în domeniul radiologiei imagistice de înaltă performanță, medicinei nucleare și tratament al cancerului.

După o perioadă de dezvoltare semnificativă în ultimii ani atât în România, cât și în celelalte 13 țări din Europa în care Grupul Affidea este prezent, decizia de schimbare a numelui a venit din nevoia de a sublinia unicitatea companiei pe plan internațional, dar și din dorința la nivelul Grupului Affidea de a construi un brand global, cu o identitate unică, puternică, în acord cu valorile companiei.

Numele Affidea reflectă valorile principale ale companiei:

Affi provine din cuvântul italian ”affinita” și face referire la afinitatea cu medicii și pacienții
Fide provine din limba latină și semnifică încrederea și fidelitatea
Idea se referă la angajamentul de a progresa continuu prin deschidere către inovație

”Avem un nume nou, clădit pe valori consolidate în timp. Acest pas vine în mod firesc după o perioadă de dezvoltare susținută atât pe piața serviciilor medicale din Europa cât și pe cea din România. Medicii cunosc istoria companiei noastre și au încredere că le oferim pacienților cele mai înalte standarde de îngrijire, cu tehnologii moderne de diagnostic imagistic. Este o relație de încredere construită în mulți ani, cu toții împărtășind aceeași credință și anume că sănătatea e mai importantă decât toate.

Acest rebranding semnifică o consolidare a Grupului Affidea pe plan global, sub un nou brand, unic în Europa, care reunește valorile de bază ale companiei și, în același timp, reprezintă o reînnoire a angajamentelor noastre față de medici și pacienți.

Odată cu acest rebranding, avem în vedere noi planuri de dezvoltare pe piața românească și investiții continue în cele mai noi tehnologii de pe plan mondial. Vom continua să consolidăm valorile care ne-au transformat în cel mai mare și de încredere furnizor de servicii medicale de diagnostic imagistic și tratament al cancerului din Europa. Pe aceleași valori va continua să crească și să se dezvolte noul nostru brand, Affidea”, a declarat Radu Gorduza-Lupu, CEO Affidea România.

Noua strategie de brand a fost coordonată la nivelul Grupului Affidea de Michal Korczeniewski, Corporate Marketing Director, iar la crearea noului brand și-a adus contribuția Peter Economides, strategic brand creator, cu o experiență vastă în cele mai importante agenții globale de marketing, precum McCann Erickson, TBWA, care a contribuit, printre altele, la campania ”Think Different” a companiei Apple, dar în același timp a colaborat îndeaproape cu brand-uri precum Audi, Nestle, Coca-Cola si L’Oreal.

„Avem un model de business solid, un sistem inovator de livrare a serviciilor medicale, reputați profesioniști din toată Europa, o rețea extinsă și afiliați de renume, dar mai ales un acționariat puternic și angajat în a susține viziunea pe care ne-am asumat-o cu toții.

Toate acestea ne îndreptățesc să privim cu încredere viitorul pentru că valorile consolidate în timp se regăsesc în noul nostru brand, Affidea, care ne va întări profilul unui jucător unic pe plan internațional, cu servicii medicale de excelență în domeniul diagnosticului imagistic și tratament al cancerului. Vom îmbrățișa schimbarea în tot ceea ce facem, dar nu ne vom abate niciun moment de la valorile noastre. Alinierea la noul brand, Affidea, va avea loc la nivel european pe tot parcursul anului 2015”, a precizat Michal Korczeniewski, Corporate Marketing Director al Grupului Affidea.

Noul logo a fost realizat de compania de design Beetroot Design Group din Grecia și conține două elemente definitorii pentru misiunea Affidea: cercul, simbolizând empatia, iar linia – profesionalismul și perfecțiunea.

Odată cu adoptarea noului brand, compania își reîntărește angajamentul de a oferi cea mai eficientă și modernă tehnologie medicală de radiologie imagistică și medicină nucleară și, totodată, de a investi permanent în cele mai înalte standarde și proceduri pentru ca tehnologia ultra-modernă să fie folosită în deplină eficiență și siguranță pentru pacient.

Affidea este singura companie din România care a implementat sistemul Dosewatch de optimizare permanentă a dozei de radiații folosită în cazul investigațiilor CT, astfel încât medicii să obțină imagini clare, pentru un diagnostic corect, cu expunerea minimă a pacientului.

Affidea este afiliată Houston Methodist Hospital, cel mai prestigios centru de tratament al cancerului din Statele Unite ale Americii, fapt ce îi permite schimbul permanent de bune practici, la nivel global, în domeniul oncologiei.

Despre Affidea

Deținută de Waypoint Capital, Affidea Group este cel mai important furnizor de servicii medicale de diagnostic imagistic de înaltă performanță şi tratament al cancerului din Europa, cuprinzând 153 de centre medicale în 14 țări (Polonia, Ungaria, România, Bosnia şi Herţegovina, Croaţia, Grecia, Italia, Turcia, Republica Cehă, Portugalia, Irlanda, Bulgaria, Elveţia şi Lituania), reunind 3000 de profesioniști, dintre care peste 800 de doctori.

În România, Affidea este prezentă de 13 ani și oferă pacienților servicii medicale de diagnostic imagistic adresând patologii multiple și complexe în neurologie, cardiologie, ortopedie, endocrinologie, urologie, oncologie, medicină internă, ORL, gastroenterologie, pneumologie, dar și servicii de medicină nucleară și PET/CT adresând patologia oncologică și contribuind la diagnosticul în fază incipientă al acestei afecțiuni, oferind o șansă reală pacienților.

Centrele de diagnostic și tratament Affidea România reprezintă o investiţie de peste 30 de milioane de euro, compania fiind lider pe piaţa serviciilor medicale de imagistică de înaltă performanţă şi medicină nucleară din România.