Politica de calitate Affidea

Afinitatea inseamna preocupare fata de ceea ce facem, modul in care realizam acest lucru si, mai presus de toate, motivul pentru care realizam acest lucru. Putem asigura calitatea serviciilor pe care le oferim doar daca ne pasa cu adevarat de acestea.

Incredere si fidelitate inseamna sa fim demni de incredere. Aderam la onestitate, corectitudine si a face ceea ce trebuie fara compromis, chiar si atunci cand contextul face dificil acest lucru.

Idei si inovatie continua inseamna ca vom cauta intotdeauna cea mai buna si mai moderna solutie pentru o problema sau situatie pentru a ne asigura ca ne mentinem la cele mai inalte standarde.

Documentele Sistemului de Management al Calitatii sunt astfel concepute incat sa sustina aceasta politica si sa fie in conformitate cu prevederile standardelor SR EN ISO 9001:2015, Standardele de acreditare nationale.

Pentru pacientii nostri

De a imbunatati calitatea vietii pentru fiecare pacient, de a satisface cerintele pacientilor, apartinatorilor, cu ajutorul celor mai recente evolutii in materie de tehnologie, cunostinte si practici clinice bazate pe dovezi. Ne vom asigura ca satisfactia si siguranta pacientilor sunt prioritatile noastre majore.

Pentru colegii nostri

De a atrage, motiva si retine persoane calificate si dedicate, oferindu-le oportunitati de dezvoltare profesionala continua si conditii de lucru sigure, pentru ca astfel Affidea sa fie locul de munca mult dorit.

Pentru partenerii nostri

De a imbunatati constant sistemul nostru de management al calitatii, de a reduce toate riscurile si obtine eficienta si eficacitate in tot ceea ce facem, intr-un timp cat mai scurt.

Pentru comunitate

De a ne indeplini toate responsabilitatile, de a respecta standardele internationale, precum si reglementarile legale in vigoare si cele privind conformitatea.

Politica companiei in domeniul calitatii si sigurantei pacientilor